Klient zyska na konkurencji
RYNEK | Sprzedawcy energii muszą poprawić jakość obsługi klienta, jeżeli nie chcą stracić odbiorcy.
Tylko 40 proc. odbiorców jest zadowolonych ze swojego sprzedawcy energii, a blisko jedna piąta rozważyłaby jego zmianę, gdyby dostała lepszą ofertę – uważają eksperci rynku energii elektrycznej.
Prawdziwa walka o klienta jest jednak na polskim rynku jeszcze przed nami i rozpocznie się z chwilą pełnego uwolnienia taryfy G.
– Oczywiście ceny energii elektrycznej poszczególnych odbiorców nie będą się między sobą różniły. Firma będzie mogła przyciągnąć klienta, wykorzystując inne narzędzie. Niewątpliwie jednym ze sposobów jest poprawa obsługi klienta. Nie może być tak, że w punktach obsługi klientów są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta