Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient zyska na konkurencji 

23 maja 2014 | Energia i biznes

RYNEK | Sprzedawcy energii muszą poprawić jakość obsługi klienta, jeżeli nie chcą stracić odbiorcy.

Tylko 40 proc. odbiorców jest zadowolonych ze swojego sprzedawcy energii, a blisko jedna piąta rozważyłaby jego zmianę, gdyby dostała lepszą ofertę – uważają eksperci rynku energii elektrycznej.

Prawdziwa walka o klienta jest jednak na polskim rynku jeszcze przed nami i rozpocznie się z chwilą pełnego uwolnienia taryfy G.

– Oczywiście ceny energii elektrycznej poszczególnych odbiorców nie będą się między sobą różniły. Firma będzie mogła przyciągnąć klienta, wykorzystując inne narzędzie. Niewątpliwie jednym ze sposobów jest poprawa obsługi klienta. Nie może być tak, że w punktach obsługi klientów są...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9845

Wydanie: 9845

Spis treści

Biznes Trendy

Zamów abonament